Proton R3 Satria Neo Makin Garang

proton ni suke kasik akak sakit ati tau...aritu da kuar satria neo biase...aku da determined nak beli sesangat dah ni...skali kuar lak Satria Neo CPS lak....
haram-jad betul kan...
bukan dorang xtau aku ni peminat setia satria...huk2...xcukup dgn seksaan itu, dorang kuarkn lak satria Lotus...perhhh...mendidih darah mak, nyaaah....
geram aku....
dorang tambah lagi sakit hati + jiwa + raga + bakul mengkuang mak ni, nok...!
sabar je la...ni mne satu aku nak beli nih...rambang mate da nih....busssit sungguh....

bace je paper arini mmg gua da tbakar weh...

byk lak dorg ni tambah2 kan...hish...!

rare elevation pic lak tuh...perhh...!



leleh air liur ni weh...!
 disebabkan perkara di atas, memang aku kne keje keras la nak kumpul dwet bebanyak nak bli gak menatang ni weh...ya Allah! permudahkan lah hamba-Mu ini utk mendapatkan rezeki yang halal dari-Mu...amin....
korang doakan la utk ai skali ea....!
nanti ai bwk uolls nek kete baru ai nih...ahaks...insya Allah...
kalo dapat la nanti...hik2

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails