ponco-ponco

bongok punye kartun..maen2 lak dgn pocong kan...!

apesal lak kne haramkan ponco-ponco nih? eh...poco-poco laa... aku mmg suke ati je nak tukar2 mende nih kan...hik3...biar la...korang paham je pon kan...anyway, poco-poco ni la aerobic paling best kot... teringat time aku training 2month kat PULAPOL Air Hitam dulu...ko gile nyah...! aku n the gang joget poco-poco nih gune lagu Inul Daratista okeh...! ade dalam 5 lagu kot...lagu2 inul ni ade lame tau x...ade 1 lagu tu makan mase sampai 7 ke 8 minit...korang kali la kalo ade 5 lagu...xke naye tuh...tapi time tu , ai selim-melim la der....hik2...
gile ko nak joget macam minah nih...lagu die je okeh!

back to the story...menurut paper KOSMO semalam ( 30/3/2011), berhubung pengharaman tarian berkenaan yang dikatakan mempunyai unsur kepercayaan agamalain iaitu Kristian selain pemujaan roh...ko gile nok...PEMUJAAN ROH...?! selama ni aku rase kalo aku wat poco-poco, niat aku nak slim je kot...xde der aku nak wat pemujaan2 har** jad** ni...seyesli la..korang ade penah ke terasa bile wat poco-poco nih, korang tengah puja roh? dah la lagu poco-poco tu pon ala2 lagu lelaki gatal gitu kan....xmunasabah btol la kan..
tapi nak wat camne....kerajaan Negeri Perak pon da hormati keputusan Jawatankuasa Fatwa Negeri kan...Menteri Besar Perak pon da cakap,
" Semua pihak perlu menghormati walaupun kita belum dengar secara rasmi mengenai keputusan ini,"
so sori la orang2 gomen kat perak tu...xbole la megeme2 nak berpoco-poco lagi yek...!megeme2 bole gi bantai joging je la...or korang masuk je kelas tarian....abes cite nok...! 
ce korang tengok pic2 ehsan dari google nih...they had such fun and most of all, they never ever thing about PEMUJAAN ROH!
seronoknye dorang puja roh ek... [ pale hotak laa....]
enjoy je macik tu ha...salah kew?!


Vee pon reti oke...artis tu...

PM pon reti poco-poco okeh...

1Malaysia tau poco-poco...so?!

chinese pon reti poco-poco tau...!

so ape je pon yang kite buat is depends to our NAWAITU.....seyesli aku xpenah pon fikir time aku wat poco-poco nih untuk suatu tujuan laen selain untuk FUN n AEROBICS TO KEEP SLIM....


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails