Detim lagi dengan kak jue n akiss fererro

semalam ai detim lagi dengan akiss and kak jue...
luncheaon date la...ape lagi...
selain merumuskan ape yang jadi kat opis n tempat memasing
( termasukla cite orang2 yang annoying yang besepah kat opis tuh...) 
kitorang merayap kat kompleks PKNS bangi tuh...
tawaf sambil cuci mate je la kot...
bukan ape pon...saje memang nak larikan diri dari opis...
semak la bile pikir balek hal opis...
kitorang ade masalah memasing kan...
so ape lagi...konon2 nak carik tempat makan best...
skalik bantai KEPSI ke...
pastu beborak punye yang sangat lah cik kiah sampai xde pon nak snap2...
stakat makan kat kepsi, kat Alamanda pon ade la....
kecoh gak nak gi sampai Bangi kan...ahaks...!


p/s : tengah jalan tu tibe2 nampak vacancy utk 3org,perempuan sahaja...aku,kak jue n akiss tengok muke memasing..pastu tgelak...nak keje ke...dwet lbeh maaa...hahahaaa


ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails