telor weh...telor..

ni cite pagi tadi punye kes...aku gi makan dengan atiqah kat opis imigresen...bese laorang masuk WP1 kan...so makanla luar bangunan opis sendiri...hik2...
nak dijadikan cite, terserempak la dengan en. Aminuddin....pastu die tegur aku...n die tunjuk aku telur....ahaaa....jangan salah anggap ye....die tunjuk kat aku telur goreng kat depan mate kitorang....
en. amin : cube tengok telur tuh..
aku : haah...mane satu?
en. amin : tuuu...[sambil tunjuk gamba kat bawah nih...]

ce teka...ape yang dimaksudkan oleh en. amin tadi?!
aku : oowh...luar biase telor kuning ade 2 ek..?!
en. amin : [sengeh je tengok aku...]

sengal je kan...tp betol la...miracle weh....sape la yang pilih telor goreng tu agaknye...mesti die ade "ong" ma ini hari....
{kurafat!]

tu je...bai...!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails