Lawatan Ke Hospital Putrajaya...

semalam jam 12.00pm, aku n kak jue nak gi melawat anak kawan kak jue, kak ana. sepatutnye cik gyena pon nak follow...tapi die ade keje kot...so xdapat nk hhikot kitorang...berdue je la gamaknye ye!...anak  kak ana ni sakit...xpasti la ape sakit die but something to do with his lung....sayu gile bile aku tengok budak umur setahun lebih sakit camtuh....xpe la...ade hikmah sume ni kan...Tuhan tu Maha Pemurah lagi Maha Mengasihi kan...

nyenyak dani tido...sampai bdengkur nok..!!hik3
aku nak snap pic kaki die sbenarnye..tapi before air mate ni meleleh2, baek xyah..mane taknye...ade 3 or 4 kesan kene cucuk jarum untuk sampel darah n masuk ubat...kesian weh...kalo aku la, nak amek sampel darah kat jari pon rase nk nanges, ni kan pulak baby nih weh...huk3...
[aku ckp KALAU aku la kan...hik2]

dengan lawatan ini maka aku bertemu la dengan kak ana yang xsempat lak aku nak snap pic dengan die....kak jue pon same...
"knape la kite xamek gamba same2 tadi ek fana?"
kak jue cakap kat aku...sebenarnye tadi kak ana xpakai tudung...takut la tersentuh mana2 sensitivity ke kan...xpe kak jue n kak ana..nanti kite jumpe lagi, ai snap pic uolls manyak2 noh...heheheheee...

ini sebenarnye yang aku nk HIGHLIGHT kan...tengok betul2...name sape tu..?!hahahahaa
ekceli amek pic name tuh sebab macam tak caye ade gak name FARHANA jadi doktor kan..?! DR. FARHANA....hehehee...gahnye rase...[even bukan aku pon...hik!]...
saye selaku seorang yang sama nama dengan doktor itu berasa sangat berbangga dan terharu...
ececee....pic siling tu sebenarnye saje je amek sebab aku rase cantek lak...kalo ade kat dalam bilik aku kan best....terase macam dok dalam wad kanak2 lak kang bile nak tido...hahahahahaaa

kak jue tersnap ape ntah... n tengok tu...mayat pon ade rumah okeh!
dah la sampai2 hospital tu, tros parking kat belakang...aku dah perasan dah ade umah mayat kat belakang kete aku...pelik gak...takkan kak jue tak nampak kan...tapi kene la blagak macho n konfiden tanpe rase takutnye so aku pon buat dek je la...turun je kete, kak jue pon dengan konfiden dan megahnye jalan terus ke arah rumah mayat tersebut...pastu die bole stop lak kat depan bangunan tu sambil cakap
"mane lak jalan masuk hospital nih?"
aku dalam hati, kak jue ni biar betul..takkan nak masuk ikot umah mayat weh...sereeem mak, nook..!pastu rupenye kak kjue mengalami kelupaan semetara...hahahahaa....jalan masuk sebelah sane la....aku dah la pkai jaket...sejuk tapi bpeluh2...kuar peluh jantan mak, nyah...!hahahahaaa

endingnye semalam is LUNCHEON lah kan...perut da sebok maen lagu AnnaRafali gamaknye....so kene la makan....straight away pegi Alamanda

jangan tanye pic sebelum insiden ini...!xsempat nk snap okeh...berdesup je mamam...!
so selamat la kepada kak ana n kak jue n gyena n diri ku...amin....

dah..tu je...bai!


 

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails