aku kena sakat

ni jadik pagi tadi...agak kurang ajar la sape yang nak kenekan aku arini tau...dah la ade keje...sampai ati korang wat kat aku camni kan...dah la aku kne wat keje laa tu gak..[cakap utara la daah..] pastu kne lak camni kan...agak kuang ajar sape yang kenekan aku ni tau...kalo aku dapat la orang ni...aku luku2 kpale die...jentik2 jari2 gatal tu....

nampak tak...camne aku xhangin pagi2 nih...?!


tengok!? satu hal lak aku nak kene bukak sesatu kan....!
kepada insan yang suke betol nyakat aku ni, udah2 le oi...kang aku sakat korang blek kang...jangan memaen dengan aku...!

ok tu je...bai!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails