rezeki aku...bl0m lagi...k0t...

hmm...xtau la nape makin d0wn skang...aritu dah rase d0wn...nih aku rase lagik...hmm...nape la Tuhan xbukak lagi rezeki aku...?tp atleast dgn kelewatan rezeki ni aku tgh wat training untuk bersabar...kerana sesungguhnye aku ni bkanlah se0rang yg penyabar....ni la training paling susah dlm id0p aku...kanadang rase mcm nk larikan diri je...tp ke mane p0n aku nak gi....rezeki...! rezeki...!sumenye hal rezeki....tp aku gembira utk die n yang laen sbb dah tibe mase Tuhan bukakkan pintu rezeki d0rg...tp aku...? sampai bile aku nk d0k kat 0pis n dgn b0s yg mcm harem jadah...?! sampai bile aku perlu lyn kerenah sume2 0rg yg mnyendeng2 nk mintak kursus...? senang kate sampai bile aku akan jadi kuli batak b0s yg sememagnye mcm harem jadah...?! sume2 persoalan ni yg slalu weng2 kat kepale h0tak aku nih...mampu ke aku teruskan id0p lagi skang....ntah la....n salahke aku nk jeles atas kejayaan 0rg...ke"bertuah"an 0rg...salah ke...? sbb aku tau aku p0n mampu cume....rezeki aku...kepale ni dah byk kali terase mcm 0rg pshyc0 tau...psych0 xleh tgk kejayaan 0rg...tp alhamdulillah aku bkn jenis nk wat ja'at kat 0rg 0r nk tabur pasir kat periuk nasik 0rg...aku cume kesal dgn diri sendiri....n kesal dgn nasib diri....aku masih bersyukur dgn ape yg aku ade....cume ni je ke yang mampu aku per0lehi...?! sedangkan sepatutnye aku mampu untuk dpt lebeh....kenape peluang itu xdtg pada aku...? dah byk kali sgt aku tlepas peluang...bukan...peluang tu mmg xm0 kat aku k0t...?! sampai bile aku nk jadik cmni...? sampai bile aku nk maju dlm id0p aku sendiri...? d0wn...d0wn...sgt2 la d0wn....astaghfirullahhala'zim.....!

huhuhu...da ingat balek da....hikhik.....!~

smlm baru je chit-chat dgn akiss n emma....(lepak dlm bilek exibit lepas mkn sambil ngumpat2 n tgk m0bile 88 bagi pihak akiss mmg heaven.....!~) aku lupe teros password n id bl0g us....try2 slakik b0le lak ms0...gile dah berhabuk n bersawang bl0g aku....huhuhu....s0 dah kemas2 n dah tacap2 sket dah smlm...arini baru nak p0st....bz sgt la skang dgn keje.....tu yg xsempat lak tu nk mngarang...nih p0n curik2 0k...(pencurik bt0l...hahaha.....!~)pape p0n thanx t0 akiss n emma yg beiye2 l0gin bl0g masing2...s0 aku p0n makin beriye la nk carik blek passw0rd n id ku ituh.....stengah jam gak mncube...atlast dpt gak.....hikhik....ni la bahanenye kal0 slalu sgt tukar2 passw0rd.....kan dah jdik pelupe...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
s0 the m0ral 0f the st0ry is... :-
1 ) jgn la slalu2 sgt tukar password anda...(aku la....hikhik....!~)
2 ) usaha utk ingat balek passw0rd anda adalah tangga kejayaan..(eskeleter kejeyaan p0n b0le gak..!~)

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails