hari2 tak proaktif kuh...

aSSALAMUALAIKUM & SALAM 1mALAYSIA SUME...^^,

sengal je hari2 datang ofis...slalu datang ofis, mmg xwat mende laen da...mmg '1st thing is log-in FB'...tp sejak isnin lepas ( 1daybefore Merdeka Day..) lunch hour tu dorg da start block...huk3...sedeh weh...so hari2 un-proactive aku pon bermula...aku rase bukan aku sorang je kot...hik3...sume2 bdk yg ade fb pon bosan je kot dok opis..slalu rajin je ngadap com memasing kn...skang dok tdoq je la time2 pose nih...hik3... aku dok try gak time lunch hour...mne la tau die ok lak kan,...skali xleh je gak...



sabar je la...semalam pon aku tgu gak sampai pkl 5...balek keje kan...so xkan die block gak kot...skali mmg still bloock...gewaaam weh...so start la aktiviti baru kan...xyah la nk wat muke xtau lak...same je mcm korg sume pon...hik3...maen game la...abes sume game aku dpt high score...dah tentu sbb com sendiri n xde org laen yg nk beat-up marks aku kn...hik3...1st game is Hunt's Ville...



pastu most feveret Plant Vs Zombie...hik2...


pastu ade lagik...maen Turtle Odyssey 2 lak...perh...sume da hebat seh...


and lastly bile sume2 game dlm pc ni p0n aku da hebat...men2 tukar wallpaper lak...n ni la last wallpaper pc yg aku suke...


tp keje p0n wat 0k...n dah emel p0n panggil peserta gi kursus lepas raye nih...hik2...
pape p0n mmg ternyate la maen game yg lebeh dari wat keje...huk3...sume salah FB xde...huk3..un-proactive working period of the week ok...haih...

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails