Salam Ramadhan

Salam semua...jarang sgt rasenye mem'blog'kn diri...tp skang da ade n0tepad s0 b0le la yn bl0h hr2....jap je dah masuk bnulan p0se kan...aku rase mcm baru je abes raye thn lepas....tp s0 far aku dah selamat ganti p0se aku mgu lps...last2 minit gak la...start la membebel mama kuss....tp akak berjaye abeskan ganti p0se thn lps ea ma....pasni aku akan rajin la pegi ikut mama n ayah gi terawih kat masjid firdaus tu....dlu kal0 umah arwah mak ade lg kat segambut, mesti ramai je yg smayg sesame kat masjid tu...skang da kurang la k0t...byk umah2 kat ctu yg da kne r0b0hkn...s0 thn ni aku xde la kampung kat KL...sedeh weyh...dlu slalu je maen bunge api n mercun kat umah tuh...skang sume da tgl kenangan...xde la bkumpul kat ctu lagi....umah tu la tempat aku membesar dlu....dr baby sampai la um0 aku 24thn.....tp nk wat cmne...aku n famili aku xde kuase utk halang pihak2 tertentu dr merobohkan umah tu....xpe...raye tetap raye kan...cume tempat je la yg berbeze....n tahun ni aku n famili beraye kat kg ayah at Jasin....sm0ge best la...bkn ape...sbb aku xde geng kat kg tu...buhsan weh...!

pape p0n...SELAMAT BERPUASA SUME...!



No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails