mood shopping yg sgt membara

Assalamualaikum n salam 1Malaysia bloggers...

arini la 1st time terbangun lambat...TER...da set alarm dah tp cam bese la kalo tangan ni gatal nk wat 'SNOOZE' je kan...hik3....tp last2 amoi gak yg kejut...cyg amoi...pkl 5.15am bangun tros trun n mama msk megi je...r0pe2nye mama p0n tbgn lambat...hik3...sesame la kite ma kn...xpe...sempat je wat mil0 + quaker oats...s0 xde la perot nih sakit n pedih siang nnt...arini kan ari jumaat...laaaaame sket rehatnye...hik3...kne carik port baek utk 'landing' nnt...hik3...tp ade yg nk gi melawat tapak karnival kat sebelah ofis ni lak kang...ari2 dah gi sne n xde 1hari pon xbeli brg dalam nuh...sebelah opis nih ade Karnival Jom Beli Barang Raye....al-maklumla... kementerian aku yg sp0nsor kan... an... an... an...!!dekat lak tuh...mmg bdk2 ofis panjang je langkah gi ctu...xsempat nk upload pic2 barang yg aku beli...ptg sket aku upload ek...sbb 'line' kat opis nih xstabil sgt...kang wat sakit ati aku je da upload, error je kuar....sakit ati mak, nyaaah..! hik3...n setakat ni camera D3000 yg aku tgk kat sebelah tu macam unreasonable-price la k0t...ye la RM 1699 je tp just bagi beg, lence n body-cam je...mahal la tuh...kal0 bagi skali tripod ke ok la gak...even memory card pon die xbagi...ceh...namo lah...tp suhaizi da survey ade tempat yg jual D5000 at RM2200, complete package...so tgh nak 'gode2' suhaizi la...hik3...'gode' ade makne tu....ntah la...nape la bulan ni sgt2 mode nk shopping...alhamdulillah la ade rezeki lebeh kan...ayah n mama da dapat perfum...aku beli ok...bukan eksibit ok...tp ayah dapat lebeh sket la...die dapat beg...mahal gak beg tu...huk3...xpe...sbb ayah punye beg da terok sgt...suke ayah aku time dpt aritu...hik3...mama pon...s0 skang aku nk bli brg mahal utk diri sendri lak...nk beli D5000...9sbbb D90 masih xmam pu loh....)huk2....so arini sesape yg nak gi shopping kat putrajaya punye karnival sebelah bangunan KPDNKK nih, bole la jumpe aku nnt...hik3...

p/s : for more information n pictures, bole gi kat blog akiss nih...
http://akissferrero.blogspot.com/2010/08/jom-shopping.htm
(akiss ~ aku da promote blog ko nih...komisen pelish...hik@!

2 comments:

akiss ferrero. said...

komisen? belanja air kopi leh? wakakka. nnti aku jar ko hyperlink trus eh. ;p

nadia- said...

stakat k0pi je...ape ade hal...hik3...j0m3..

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails