pelik tp biar la...!

tiap2 hari aku akan gi 0fis dgn ayah....kit0rg mmg sin0nim dgn keadaan jamme ayam pagi2 bute nih...n as usual p0n, kit0rg lalu la highway kl-mex tuh everyday....tp arini ntah nape kit0rg pass-away satu accident...teruk kete kelisa klabu tuh kne....tp rasenye xde p0n kete laen yg terbabas skali dgn kete die...mmg kete tu sesatunye yg terbalik kat tgh2 highway....pecah sume cermin kelisa tuh...n aku beranggapan driver die mesti parah la kan...1 yg menjadi kemusykilan diriku adalah.....xde kete n 0rg yg d0k kerumun mangse maup0n kete yg tbalek tuh....pelik x..? yg sedia kite ketahui, m'sia ni kan terkenal dgn rse prihatin....asal ade eksiden je mesti rmai 0rg nk t0l0ng....t0l0ng call ambulance...t0l0ng selamatkan mangse...t0l0ng amek n0...t0l0ng teng0k dan bermcm2 t0l0ng lg la....tp seyesli ni la 1st time xjamme kat highway tu disebabkan 0leh eksiden....adakah pemikiran rakyat m'sia dah berubah skang...? dah xprihatin lagi ke k0rg nih...? tp el0k gak....dibuatnye jamme la pepagi td, mau merah punch-card aku weh....hik2....tp td aku nk wat2 prihatin gak...aku nk snap pic...skalik ayah bbunyik "heh, jgn la..."...s0 aku dgn masukkan la blek camera ku itu....s0b...s0b....xpe....n by the way, ambulance p0n da ade time aku lalu kat sblh kete kelisa tuh...driver die p0n da slamat mas0k dlm ambulans tu k0t....n lagi 1 yg peleknye....slalu kan ambulanse akan memekakkn sirennye sbb nk cepat2 gi h0spital kan...tp ni lagi 1 mende pelek....lepas dlm 2 minit ayah pass the scene, ambulance tu rilek je ik0t had laju maksimum k0t....xde lak siren bbunyik...n dgn rileknye driver ambulance tu drive....maybe 100km/j k0t...pelek ar arinih....ape kne 0rg m'sia arini...? da xma0 prihatin ka...? aku prihatin tp sbb ayah xbg s0 aku xnk durhaka...heheheh....<3


No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails