lagi bdk dsb kawen....

lagi s0rg membe dsb(diploma senibina) kawen...huk2...slamat lah utk k0rg yg da sampai seru nih...aku je ha....xsampai2 lagi weh...tp xpe...aku tgu je sampai ati ni terbukak utk berumah tangge...ingat senang ke nk jadik bini 0rg ha...!?but i admit that i'm NOT READY AT ALL guys....dah ar xreti masak....bdk2 is an0ying but cute....h0usewife..?n0n0n0....i'm w0rking 0k....ntah la...slagi j0d0h tu xde kan...s0 wat pe nk pk sgt...Tuhan tu dah catat id0p masing2 cmne kan....s0 ayu ni kire beruntung la akhirnye da sampai seru utk kawen kan....tringat ayu dlu2 kat klas....bdk p0mpan paling blur skali penah aku jumpe...bdk2 klas mmg suke sakat die...bdk lurus bendul nih...hehehehe....papep0n c0ngrate la kat ayu sbb da nk kawen...es0k(10/7/2010) la die kawen...arini dah nikah k0t...0k la tuh kan...pasni da xleh nakal2 dah...kne dgr ckp suami...tgk mcm sue@sofy tuh....bahagie die dgn lakinye...hik2...suke tgk kwn@ happy....dgr cite 'killa besar' dah bsalin bby n0 2...hh000oooh...watta sh0ck....aku p0n xtau die da ade anak s0rg n ni add-up lg s0rg....ni p0n aku tau dr alwis...ntah dr mne die dpt n0 aku kn...lame gak la bgayut dgn die...abes luahan hati sume die sembur kat aku...nseb bek xde luahan cintan2 kat aku kn...ffuuuhh...lega beb...xm0 aku ngan k0 la awis....n0t ready n i'm sure u'r n0t the 0ne....nam0...nam0...nam0 dgn bdk sekelas...sbb aku da tau perangai k0rg memasing...cait.....dalam tangan je weh...hahahaha....pastu da lame gak aku xdgr cite psl zul n nik....dah jadik papa n mama ke d0rg...?!tp xsalah kan d0rg p0n...masing2 skang ade k0mitmen memasingkan...yg dah berbini....yang baru nk berbini....yang berlaki.....yang baru nk berlaki....yang dah beranak...yang baru nk beranak...hikhik...!sr0n0k2...pasni anak2 k0rg kne panggil aku AUNTY NAD ok...ahaks....aunty...!? xbleh blah....pape p0n...c0ngrate ayu...mwax2...!




No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails