rezeki aku...bl0m lagi...k0t...

hmm...xtau la nape makin d0wn skang...aritu dah rase d0wn...nih aku rase lagik...hmm...nape la Tuhan xbukak lagi rezeki aku...?tp atleast dgn kelewatan rezeki ni aku tgh wat training untuk bersabar...kerana sesungguhnye aku ni bkanlah se0rang yg penyabar....ni la training paling susah dlm id0p aku...kanadang rase mcm nk larikan diri je...tp ke mane p0n aku nak gi....rezeki...! rezeki...!sumenye hal rezeki....tp aku gembira utk die n yang laen sbb dah tibe mase Tuhan bukakkan pintu rezeki d0rg...tp aku...? sampai bile aku nk d0k kat 0pis n dgn b0s yg mcm harem jadah...?! sampai bile aku perlu lyn kerenah sume2 0rg yg mnyendeng2 nk mintak kursus...? senang kate sampai bile aku akan jadi kuli batak b0s yg sememagnye mcm harem jadah...?! sume2 persoalan ni yg slalu weng2 kat kepale h0tak aku nih...mampu ke aku teruskan id0p lagi skang....ntah la....n salahke aku nk jeles atas kejayaan 0rg...ke"bertuah"an 0rg...salah ke...? sbb aku tau aku p0n mampu cume....rezeki aku...kepale ni dah byk kali terase mcm 0rg pshyc0 tau...psych0 xleh tgk kejayaan 0rg...tp alhamdulillah aku bkn jenis nk wat ja'at kat 0rg 0r nk tabur pasir kat periuk nasik 0rg...aku cume kesal dgn diri sendiri....n kesal dgn nasib diri....aku masih bersyukur dgn ape yg aku ade....cume ni je ke yang mampu aku per0lehi...?! sedangkan sepatutnye aku mampu untuk dpt lebeh....kenape peluang itu xdtg pada aku...? dah byk kali sgt aku tlepas peluang...bukan...peluang tu mmg xm0 kat aku k0t...?! sampai bile aku nk jadik cmni...? sampai bile aku nk maju dlm id0p aku sendiri...? d0wn...d0wn...sgt2 la d0wn....astaghfirullahhala'zim.....!

No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails