aku xsalah 0k...!

d0k dlm klas yg sgt b0ring sbb dgr en. firdus membebel....gule2 aku telah abes dikebas 0leh pserta2 kursus yang ja'at membuli urusetia meke....huhu...air mineral dah 2b0t0l aku balun sens0rang....dalam keadaan yang sejuk n hujan lagi kat luar tuh, pundi kencing nih dah trase nk perah air lak....s0 dgn muke ketat menahan, aku kuar la klas nk gi washr0om....aku bukak je pintu t0ilet tuh, skalik ade ane tgh amek air kat sinki t0ilet tuh...aku punye la merah padam muke sbb ingatkan salah masuk t0ilet...t0ilet laki ke aku ni dah termasuk kan...sepantas kilat aku kuar blek n tgk luar pintu tu t0ilet p0mpan...bt0l la....aku bukak blek pintu n ckp la kat ane tu..."u apa buat sni..?"...ane tu balas, "s0ri la cik, saya mau cuci ini t0ilet saja....lu masuk la dlu, saya tgu luar...!"...kepale h0tak die...tr0s xjdik aku mas0k t0ilet tuh....bau ane tu dah ar masam nauzubillah....tr0s la aku msk bilik n lepaskan hajat aku....sabar je la...s0 ternyatalah bukan salahku....beriye je aku yg malu....cait....!



No comments:

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails