Sebabak Radhi OAG dan Shazlin - Versi Komik

Hari ini boleh dikatakan semua akhbar meletakkan tagline muka depan mengenai perpecahan rumah tangga artis kita yang seorang ni, Radhi OAG dan Shazlin. Kisah perpecahan rumah tangga mereka bukan lagi menjadi rahsia malah menjadi buah mulut dan umpatan orang ramai. Siapa yang malu? Anda juga. Itulah bahaya menjadi artis kerana kadang-kala kisah hidup anda lebih menjadi bahan mulut berbanding bakat dan hasil titik peluh anda selama ini.

Berbalik kepada kes Radhi dan Shazlin, drama sebabak ini dikatakan terjadi di luar Mahkamah Syariah bila mana Radhi menyerang Shazlin dengan pelbagai persoalan terutamanya mengenai “Ijat”, lelaki yang dikatakan meniduri Shazlin. Kata Shazlin dia saja berbohong kerana mahu Radhi melepaskan’nya. Hurm, nasihat kami kepada Radhi, mudah sahaja. Sebelum itu saksikat rentetan kejadian tersebut dalam bentuk komik. Hasil takde kerja dari admin website ini. Ntah ape ape lah dia!




Nasihat kami untuk Radhi, orang dah taknak tu blah je la. Awak tu hensem, ramai lagi yang tergila-gilakan dan boleh menyayangi awak seadanya.

p/s: ini cume lawak semate2...jgan ade yg terasa hati k...gurauan berkasih jek...ehehehe...

1 comment:

akiss said...

kah kah. sakit tekak aku baca. adehla..tatahu sapae slh kan?

PROTECTED

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails